Szukaj na tym blogu

niedziela, 3 grudnia 2017

7. Niedziela dla włosów - farbowanie




















Wczoraj po czwarty pofarbowałam włosy na rudo (I - 2 maja, II - 10 lipca, III - 30 września).
Użyłam farby Joanna Color Naturia nr 220. Opakowanie zawiera:
- saszetkę z utleniaczem w kremie 60 g
- tubę z farbą 40 g
- ulotkę informacyjną
- rękawiczki ochronne

Skład farby i utleniacza











Zużyłam jedno opakowanie na włosy o długości do ramion. Nałożyłam fioletową mieszankę na odrosty (10 minut) następnie na resztę włosów.

Spłukałam po trzydziestu minutach




















Po spłukaniu nałożyłam odżywkę z Lidla, spłukałam po trzech minutach.


















PRODUKTY

Joanna Naturia Color nr 220 Płomienna Iskra trwała farba




















Cien Pro Vitamin Ochrona Koloru odżywka do włosów farbowanych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...