Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 grudnia 2017

10. Świąteczna niedziela dla włosów




















1. Przygotowałam płukankę octową.
2. Umyłam włosy jednokrotnie.
3. Nałożyłam maskę od Anwen.
4. Spłukałam po trzech minutach.
5. Polałam skórę głowy i włosy płukanką.

PRODUKTY
Avon Advance Techniques Lekka objętość szampon

Anwen Glinka i Kokos maska do włosów niskoporowatych




















Woda

Kamis ocet jabłkowy

Ocet

PRZEPIS (moja wersja, można dowolnie zmienić)
-300 ml chłodnej wody
-1 łyżka octu jabłkowego


Wymieszać. Po umyciu i spłukaniu odżywki/maski polać głowę i włosy na długości. Można zostawić na włosach lub spłukać po pięciu minutach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...