Szukaj na tym blogu

środa, 16 maja 2018

Recenzja - Family Splash szampon pokrzywowy z witaminami

To już moja druga butelka :) Polecam również wersję oliwkową. Połowę opakowania zużywam
do włosów a drugą połowę do prania ręcznego i mycia pędzli.





















ZAPACH: ziołowy
POJEMNOŚĆ: 1 litr
GDZIE KUPIŁAM: Biedronka (marka własna)
CENA: 3,49 zł
ZUŻYCIE: pierwsza butelka - 2017 r. druga od 22 lutego
SKŁAD
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Polyquaternium-7, Glycerin, Urtica Dioica Leaf Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Parfum, Citric Acid,
Propylene Glycol, Polysorbate 20, Panthenol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate,
Tocopheryl Acetate, Bioflavonoids, Biotin, Pyridoxine HCL, Linolenic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sorbic Acid, CI 19140, CI 42090.

KONSYSTENCJA: płynna
KOLOR: zielony
OCENA
+tani
+wydajny
+dobrze myje
+nie podrażnia
+zawiera pokrzywę, kasztanowiec, witaminy i pantenol
+nie obciąża

-nie zmniejsza przetłuszczania
-dostępny tylko w Biedronce

OCENA: 4/5
CZY KUPIĘ PONOWNIE: TAK

2 komentarze:

  1. Używałam długi czas, spowodował u mnie łojotokowe zapalenie skóry, które leczyłam miesiącami niestety ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( czy rozcieńczałaś szampon przed myciem czy prosto z butelki? Kobieta chorująca na ŁZS prowadziła bloga Łojotokowa głowa. Możesz tam zajrzeć :) Niestety ŁZS lubi wracać :(

      Usuń

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...