Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 maja 2022

Recenzja - Ziaja Masło Kakaowe maska wygładzająca do włosów suchych i zniszczonych




















SKŁAD


Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Polyquaternium-10, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed ButterPanthenol, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Citric Acid. 


   Kupiłam w październiku 2021 r. w e-sklepie Ziai w promocji za ok. 7 zł. Miałam wtedy niefarbowane włosy. Na początku stycznia br. rozjaśniłam włosy, a potem zaczęłam hennowanie. Moje włosy nie są suche i zniszczone. Sięgają prawie do ramion.
   Maska jest emolientowa, dodatkowo zawiera silikon zmywalny łagodnym szamponem i pantenol. Słodki, czekoladowy zapach szybko znika z włosów. Budyniowa konsystencja i biały kolor. Słoiczek jest wykonany z dość miękkiego plastiku i zabezpieczony sreberkiem. Po spłukaniu włosy są śliskie. Po wysuszeniu nie są wygładzone. Nie kupię ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...