Szukaj na tym blogu

środa, 23 marca 2022

Recenzja - Ziaja Masło kremowa odżywka wygładzająca do włosów suchych i zniszczonych




















SKŁAD

Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Polyquaternium-10, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed ButterPanthenol, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Citric Acid. 


Kupiłam w promocji za ok. 6 zł w e-sklepie Ziai we wrześniu 2021 r. Miałam wtedy niefarbowane włosy. Na początku stycznia br. rozjaśniłam włosy, a potem zaczęłam hennowanie. Moje włosy nie są suche i zniszczone. Odżywka działała bez różnicy. Rzadka konsystencja pozwalała na łatwą aplikację i spłukanie. Po spłukaniu włosy były śliskie. Po wysuszeniu brakowało im wygładzenia i dociążenia. Kosmetyk zawiera emolienty, pantenol i silikon. Nie wiem, czy ułatwia rozczesywanie, ponieważ nie borykam się z takim problemem od dawna. Nie kupię ponownie.


+polski produkt
+wegański
+aplikacja

- brak wygładzenia
- twarde opakowanie
- brak efektów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...