Szukaj na tym blogu

czwartek, 6 stycznia 2022

Recenzja - Marion szampon w kostce olej z konopi & kawa











   

   

   Szampony w kostce są popularne od kilku lat na rynku kosmetycznym. Przetestowałam już kilka z nich. Dziś zapraszam na recenzję od Marion. Kupiłam na Allegro za 10,90 zł. Kostka o wadze pięćdziesięciu gramów została zapakowana w kartonik. Używałam od 8 lipca br. Moje włosy: cienkie, gęste, skłonne do obciążenia, proste, prawie do ramion, z odrastającymi bokami. Dobrze się pieni. Zapach nie przypadł mi do gustu. Olej z konopi w składzie troszkę mnie przeraził, moje obawy okazały się słuszne. Nie podrażnił ani nie uczulił skóry głowy. Włosy po jednym dniu były już tłuste. Więcej do niego nie wrócę. 


SKŁAD

Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Coco-Suflate, Hordeum Vulgare Powder, Cetearyl Alcohol, Aqua, Lactic Acid, Cannabis Sativa Seed Oil, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Parfum, Coffea Arabica Seed Extract, Behentrimonium Methosulfate, Polyquaternium-10, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Chloride, Isopropyl Alcohol, Caramel, CI 19140, CI 42090, Hexyl Cinnamal, Limonen, Linalool.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...