Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 stycznia 2020

Farbowanie - Garnier Olia Bold trwała farba do włosów nr 6.60 Intensywna Czerwień

W niedzielę 26 stycznia po raz pierwszy pofarbowałam włosy na czerwono




















SKŁAD KREMU KOLORYZUJĄCEGO, KREMU UTLENIAJĄCEGO ORAZ ODŻYWKI




















Zmieszałam beżowy krem koloryzujący z gęstym białym kremem utleniającym w miseczce



Po chwili mieszanina zmieniła kolor na różowy (coś jak tubisiowy krem z Teletubisiów :D), a potem na pomarańczowy.





































Nałożyłam z tyłu głowy, na środku i na grzywkę. Nie nakładałam na odrastające boki (zgolone na początku stycznia). Nie zużyłam całej farby. Zgodnie z instrukcją spłukałam po trzydziestu minutach.






































Czarne rękawiczki nieco lepszej jakości ale nadal z tendencją do zsuwania się (najlepsze są chyba w Loreal Preference), można użyć gumek do włosów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...