Szukaj na tym blogu

czwartek, 21 marca 2019

Farbowanie - powrót do rudych włosów? Joanna Naturia Color Jesienny Liść (20.03.)

W maju 2017 r. po raz pierwszy w życiu pofarbowałam włosy (na rudo). Używałam odcienia Płomienna Iskra. Skończyłam koloryzowanie w listopadzie 2018 r. i ścięłam włosy na krótko. Wraz z nadejściem wiosny nabrałam ochoty na zmianę. Postanowiłam pofarbować na delikatny odcień. Zrobiłam to w środę, 20 marca.

Zwilżyłam włosy wodą w sprayu. Użyłam farby Joanna Naturia Color nr 221 Jesienny Liść. Opakowanie zawiera:

- saszetkę z utleniaczem 6 %  60 g
- tubkę z farbą 40 g
- ulotkę informacyjną
- rękawiczki ochronne


Skład farby i utleniacza
















Zużyłam niecałe jedno opakowanie. Nałożyłam fioletową mieszankę farby z utleniaczem.




















Spłukałam po dwudziestu minutach.


PRODUKTY


Joanna Naturia Color nr 221 Jesienny Liść trwała farba do włosów







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...