Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 stycznia 2019

Joanna Naturia Soft Color S42 szamponetka Orzechowy Brąz - farbowanie

Dzisiaj po raz drugi użyłam szamponetki, tym razem w brązowym kolorze. Pierwszy raz użyłam rudej gdy jeszcze farbowałam trwałą farbą na rudo. Pod koniec listopada wróciłam do naturalnego koloru.

Kupiłam ją wczoraj w Kauflandzie za 3,99 zł.




















Umyłam włosy i zawinęłam w ręcznik. Po dwóch minutach zdjęłam go i założyłam rękawiczki. Wsmarowałam kosmetyki we włosy do wytworzenia piany. Produkt ma ciemnobrązowy kolor. Spłukałam po trzydziestu minutach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...