Szukaj na tym blogu

niedziela, 19 sierpnia 2018

Szamponetka - mój pierwszy raz

Dwa dni temu po raz pierwszy użyłam szamponetki na swoich włosach. Celem tego zabiegu było odświeżenie rudego koloru między systematyczną trwałą koloryzacją.

Kupiłam ją 21 lipca za 3,99 zł w Kauflandzie.

























Umyłam włosy i zawinęłam w ręcznik. Po dwóch minutach zdjęłam go i założyłam rękawiczki. Wsmarowałam kosmetyk we włosy do wytworzenia piany. Produkt posiada ciemny kolor.

 Brudne rękawiczki i Marcel :)
















Spłukałam włosy po trzydziestu minutach. Kolor wyszedł podobny do świeżo farbowanych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...