Szukaj na tym blogu

niedziela, 12 listopada 2017

4. Niedziela dla włosów - płukanka octowa




















1. Zmieszałam w dzbanku 300 ml chłodnej wody z jedną łyżką octu jabłkowego.
2. Umyłam włosy jednokrotnie.
3. Nałożyłam odżywkę.
4. Spłukałam po pięciu minutach.
5. Polałam skórę głowy i włosy płukanką.


PRODUKTY

Pollena Savona Familjny szampon pokrzywowy z witaminami do włosów tłustych




















Alterra nawilżająca odżywka z granatem i aloesem do włosów suchych i zniszczonych



















Woda

Kamis ocet jabłkowy
Ocet

PRZEPIS (moja wersja, można dowolnie zmienić)
- 300 ml chłodnej przegotowanej wody
- jedna łyżka octu jabłkowego

Wymieszać. Po umyciu i spłukaniu odżywki/maski polać głowę i włosy na długości. Można zostawić na włosach lub spłukać po pięciu minutach. Ja zawsze zostawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiecień 2022 - pielęgnacja

Podsumowanie pielęgnacji włosów w kwietniu. MYCIE Cynarski szampon keratynowy do włosów suchych, 200 ml, cena: 11,60 zł (w promocji) CZY KUP...